Regulamin Super Game E-Sport


§1 Informacje ogólne.


1.1. Poniższy regulamin dotyczy imprez organizowanych przez Super Game E-Sport.

1.2. Organizatorem turnieju jest Super Game E-Sport.

1.3. Uczestnicy turniejów “Free2Play” korzystają z osprzętu (klawiatury, myszki, mikrofony oraz słuchawki) dostarczonego przez organizatora.

1.4. Udział w turnieju jest otwarty dla każdego, lecz zabroniony jest udział zawodników zbanowanych na BlackListed.pl oraz Super Game E-sport – Czarna lista.

1.5. Każdy z uczestników turnieju zobowiązany jest do zaznajomienia się z regulaminem oraz jego przestrzegania. Przystąpienie do rozgrywek jest równoważne akceptacji postanowień regulaminu.

1.6. Wstęp dla obserwatorów jest zależny od danego wydarzenia.

1.7. Na teren imprezy zabrania się wnoszenia jedzenia i napojów.

1.8. Uczestniczenie w imprezie nawet jako odwiedzający, jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

1.9. W razie wyrządzenia jakichkolwiek zniszczeń przez uczestników imprezy, ponoszą oni pełną odpowiedzialność finansową za zniszczenia, które spowodowali.

1.10. Decyzja organizatorów i sędziów jest niepodważalna i ostateczna.

1.11. Oficjalne otwarcie imprezy odbędzie się zgodnie z harmonogramem danej imprezy.

1.12. Osoby złapane na spożywaniu alkoholu podczas imprezy będą wydaleni z imprezy w przypadku gdy osoba jest niepełnoletnia zostanie wezwana Policja.

1.23. Zabrania się kopiowania, powielania postów, artykułów i grafik należących do witryny sgesport.com jak i umieszczonych na social media bez zgody administratorów. Wszystkie artykuły oraz grafiki zawarte na stronie są własnością organizatorów, natomiast prawo powielania zastrzegają sobie władzę strony.

1.24.Uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystanie w celach promocyjnych zdjęć, nagrań filmowych oraz dźwiękowych z ich udziałem wykonanych podczas trwania turnieju oraz wydarzenia.
Impreza nie jest imprezą masową, Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania wszelkich materiałów video/foto z imprezy do promocji kolejnych wydarzeń.

1.25. Organizatorzy wydarzenia zastrzegają sobie prawo do wykorzystywania materiałów które zostały stworzone podczas wydarzeń organizowanych Super Game E-Sport (zdjęcia, Filmy,)

1.26. Jedzenie i picie we własnym zakresie.


Regulamin Super Game E-Sport Counter Strike Global Offensive


§2.1 Regulamin CS:GO


2.1.1. Każdy gracz w dniu zawodów musi posiadać swój sprzęt myszka,klawiatura,słuchawki,podkładka,
a) Organizator rozgrywek nie ma obowiązku zapewnienia peryferii.

2.1.2. Mecz, na który nie stawiła się drużyna, zostaje zakończony walkowerem po 15 minutach od planowanego momentu rozpoczęcia.
a) Niezależnie od opóźnień imprezy walkower jest liczony od momentu planowego startu.
b) Jeżeli drużyna przeciwna wyraża zgodę jak i administrator główny CS:GO tylko wtedy można poczekać na zespół przeciwny nie więcej niż 30m.

2.1.3. Mecz, który zostanie przerwany z przyczyn technicznych, będzie kontynuowany z takim samym wynikiem.

2.1.4. Mecze rozgrywane są na konfiguracji serwera Super Game E-Sport.

2.1.5. Obowiązują mapy: DE_CACHE, DE_DUST2, DE_INFERNO, DE_NUKE, DE_MIRAGE, DE_OVERPASS oraz DE_TRAIN *
a) Jest to zależne od VALVE jakie w danym czasie są mapy turniejowe.

2.1.6. O kolejności rozgrywek decyduje losowanie.

2.1.7. Wybór mapy następuje poprzez odrzucanie map przez kapitana drużyny.

2.1.8. O położeniu danej drużyny po stronie terrorystów lub antytterrorystów decyduje „nożówka”, rozgrywana na początku meczu.

2.1.9. Jeśli w czasie „nożówki” przeciwnik schowa się aby wygrać rundę przez zakończenie czasu, jest ona powtarzana.

2.1.10. Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana „stron”.

2.1.11. Gramy do momentu aż jedna z drużyn osiągnie 16 punktów.

2.1.12. W przypadku remisu (15:15):

– grane będą 3 dodatkowe rundy w TT i 3 w CT – full equipment (10000$),

– w przypadku takiej samej liczby punktów 2 lub większej liczby drużyn, zliczana jest różnica RW-RP (Rund wygranych-Rund przegranych) w celu ustalenia pozycji w grupie,

2.1.13. Obowiązującym komunikatorem głosowym będzie TeamSpeak3 przygotowany przez organiztorów.

2.1.14. Zmiany gracza nie wolno dokonać w trakcie rozgrywania meczu przez drużynę.

2.1.15. Każdy z graczy może użyć swój config, każda zmiana w podstawowym config’u czyli config.cfg będzie karana punktami karnymi lub dyskwalifikacją.

2.1.16. Przed wpięciem jakiegokolwiek nośnika danych np pendrive trzeba o tym poinformować administratora turnieju CS:GO.
a) Niepoinformowanie administratora o wgrywaniu danych z nośnika może być równoznaczne z dyskwalifikacją.

2.1.17. Każda drużyna ma prawo do 2-minutowej pauzy na połowę meczu,

2.1.18. Zakazuje się trzymania na stoliku przy grze jakikolwiek napojów/jedzenia, Na stoliku tylko i wyłącznie peryferia komputerowe.

a) Jeżeli drużyna zostawi za sobą bałagan równoznaczne jest to z dyskwalifikacją.
b) Jeżeli podczas meczu będzie na stoliku picie/jedzenie gracz zostanie upomniany, po trzykrotnym upomnieniu cały zespół zostanie zdyskwalifikowany z półrocznym zakazem gry na impreza Super Game E-Sport

2.1.19. Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie ekwipunku i broni na początku każdej rundy (bindy), używanie skryptów innych niż dostępne w opcjach gry oraz wymienionych w regulaminie jest zabronione.

2.1.20. Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking, podkładanie bomby tak, że nie można jej rozbroić etc. (+jump wheelup/wheeldown jest dozwolone, +duck wheelup/wheeldown nie jest dozwolone ).

2.1.21. Na scenie będzie prowadzony stream live i za każde odwrócenie się zawodnika będzie nałożona karna runda.

2.1.22. Zakaz przeklinania/wyzywania podczas gry.
a) Jeżeli gracz będzie wyzywał, gracz zostanie upomniany, po trzykrotnym upomnieniu cały zespół zostanie zdyskwalifikowany z półrocznym zakazem gry na impreza Super Game E-Sport

2.1.22. Zakazane wychodzenie z serwera w trakcie gry bez uprzedniego administratora serwera.
a) Za wychodzenie z serwera w trakcie gry bez uprzedniego administratora serwera administrator może zdecydować o dyskwalifikacji

2.1.23. Zakazuje się podczas meczu minimalizować gry.
a) Jeżeli gracz mimo upomnienia będzie minimalizował grę dalej admin może zdecydować o karnych rundach lub dyskwalifikacji całego zespołu za brak subordynacji.

2.1.24. W kwestiach spornych gracze mają prawo zgłosić konflikt, dzięki czemu meczem zajmie się administrator.

2.1.25. W kwestiach nieopisanych w regulaminie, decyzje podejmuje administrator oraz organizatorzy.

2.1.26.Każdy uczestnik powinien posiadać czyste (niezbanowane konto) Steam z grą Counter Strike Global Offensive. Gra na pirackich kopiach powoduje dyskwalifikację całej drużyny.

2.1.27. Każdy uczestnik powinien posiada konto na Faceit jak i szkoła założoną drużynę w portalu https://www.faceit.com

2.1.28. Organizatorzy korzystają z sytemu Challonge.com

2.1.29. System ten przez słowo punkt rozumie rundę.

2.1.30. Przez użycie słowa bilans rozumiana jest różnica rund wygranych a przegranych.


§2.2 Zgłoszenie drużyny.


2.2.1. W turnieju udział mogą brać wyłącznie drużyny które spełniają kryteria danej imprezy.

2.2.2. Każda drużyna musi posiadać osobę pełnoletnią.

2.2.3. Każda drużyna może posiadać wyznaczoną liczbę zawodników 5 graczy + 1 rezerwowy.

2.2.4. Każdy zawodnik może należeć tylko do jednej drużyny podczas zawodów.

2.2.5. Drużyny można zgłaszać wyczerpania miejsc, kolejne zgłoszenia lądują na listę rezerwową.

2.2.6. Udział w imprezie należy potwierdzić do jednego tygodnia przed datą jej rozpoczęcia.

2.2.7. Zgłoszenie zawodników/drużyny jest zależne od imprezy i wiąże się z akceptacją regulaminu.

2.2.8. Istnieje możliwość dopisania szóstego zawodnika jako rezerwowego.

2.2.9. Zawodnicy niepełnoletni muszą dostarczyć pisemne zgody od rodziców na udział w zawodach.

2.2.10. Slot należy do graczy nie organizacji  ( Wyjątek LG Mistrzostwa Polski Szkół w E-Sporcie)
Jeżeli zostaje mienione więcej jak 2 graczy slot przepada.


§2.3 Eliminacji ONLINE


2.3.1 Eliminacje są prowadzone na platformie FACEIT LINK

2.3.2 Aby móc uczestniczyć w eliminacjach, jak i zostać zaproszony najpierw należy wypełnić formularz zgłoszeniowy
a) Jeżeli ktoś zapisze się do eliminacji online, bez wypełnionego formularza zostanie zbanowany.

2.3.3. Jeżeli drużyna będzie używać słów wulgarnych w looby, jak i podczas meczów zostanie zbanowana

2.3.4 Eliminacje są dostępne tylko dla osób z PL.
a) Dla osób z UE będzie dostępna każda tura ostatnich eliminacji online.

2.3.5. Jeżeli drużyna wystąpi pod inną nazwą niż zapisała w formularzu zgłoszeniowym zostanie usunięta.

2.3.6.. Za jakiekolwiek wyzwiska w stronę admina karą jest ban na 6 miesięcy na wszystkie wydarzenia Super Game E-Sport

2.3.7. Za napisanie jakikolwiek wulgarnych obraźliwych tekstów w loby, na czacie w grze grozi dyskwalifikacja z eliminacji.

2.3.8. Nie ma obowiązku nagrywania demek przez graczy na serwerze jest GOTV.

2.3.9. Wszelkie pytania i problemy podczas eliminacji należy zgłaszać na DISCORD Super Game E-Sport

2.3.10. Podczas eliminacji online jest wymagany Anti-cheat Faceit.

2.3.11. Po złożeniu formularza, na adres email zostanie wysłany link zapraszający do lobby.
a) Jeżeli ktoś z zawodników jest na czarnej liście cały team nie zostanie dopuszczony do rozgrywek.
b) Jeżeli formularz jest błędnie wypełniony nie zostanie usunięty.

2.3.12. Godzinę przed rozpoczęciem turnieju zostaje zamknięta możliwość dołączania do turnieju “CHECK-IN STARTS IN”. (Czas dla admina do weryfikacji zawodników)


§2.4 Fazy rozgrywek i etapy wyłaniania zwycięzców


2.4.1. Wyłonienie zwycięzcy odbędzie się w dwóch fazach: grupowej i pucharowej.
a) Faza grupowa.
I. W turnieju udział bierze max 16 drużyn, które zostaną podzielone na drodze losowania na dwie grupy (A.B,C,D) po cztery drużyny.
II. W każdej grupie rozgrywane są mecze na zasadzie „każdy z każdym”.
III. Mecze w fazie grupowej rozgrywane są na jednej mapie (losowanej przez kapitanów obu drużyn) systemem MR15, czyli rozegranych będzie po piętnaście rund w pierwszych frakcjach, po czym nastąpi zamiana frakcji i rozegranie następnych piętnastu rund.
IV. Zwycięstwo w meczu daje dwa punkty, remis jeden, a porażka zero.
V. W przypadku problemu z wyłonieniem zwycięzcy grupy przez bilans punktowy, o kolejności miejsc decydują bezpośrednie starcia, a następnie bilans wygranych i przegranych rund.
VI. Dwie najlepsze drużyny z grupy awansują do fazy pucharowej, czyli tak zwanej „drabinki”.

2.4.2. Faza pucharowa.
I. W fazie pucharowej udział biorą cztery drużyny, między którymi rozgrywane są mecze krzyżowe na zasadzie eliminacji.
II. Mecze w fazie pucharowej rozgrywane są do dwóch wygranych map systemem MR15.
III. Po meczach półfinałowych zostaną rozegrane finał A oraz B – pierwszy zadecyduje o tym, która szkoła zdobędzie tytuł mistrzowski, natomiast drugi będzie spotkaniem o trzecie miejsce.


§2.5 LG Mistrzostwa Polski Szkół w E-Sporcie


2.5.1. Z każdej eliminacji do wielkiego finału wychodzi TOP1 jak i druga najlepsza szkoła z miasta gospodarza imprezy.

2.5.2. Szkołą może wystawić tylko jedną reprezentacje na turniej.

2.5.3. W turnieju udział mogą brać wyłącznie drużyny z szkół ponadgimnazjalnych, w skład których wchodzi pięciu obecnych uczniów szkoły oraz nauczyciel jako opiekun .

2.5.4. Każda drużyna musi posiadać zgodę dyrekcji na reprezentowanie swojej szkoły w zawodach.

2.5.5.
Każdy zawodnik może należeć tylko do jednej drużyny. Podczas zawodów „LG Mistrzostwa Polski Szkół w E-Sporcie ” obowiązkowe jest posiadanie przez zawodników aktualnych, podbitych legitymacji szkolnych.

2.5.6. Zalecane jest aby każdy gracz używał swojego sprzętu komputerowy podczas gry, tj. myszkę, klawiaturę, podkładkę oraz słuchawki.

2.5.7. Udział w imprezie należy potwierdzić do jednego tygodnia przed datą jej rozpoczęcia.

2.5.8. Zgłoszenie drużyny jest darmowe i wiąże się z akceptacją regulaminu.

2.5.9. Istnieje możliwość dopisania szóstego zawodnika, jednak musi być on uczniem reprezentowanej przez daną drużynę szkoły.

2.5.10. Zawodnicy niepełnoletni muszą dostarczyć pisemne zgody od rodziców na udział w zawodach.

2.5.11. Uczestnicy muszą być adekwatni do swojego rocznika a osoby które nie otrzymały promocji do następnej klasy chociaż raz podczas trwania edukacji ponadgimnazjalnej, nie mogą brać udziału


§2.6 HIRO QUERSUS PUCHAR POLSKI


2.6.1.Liga trwa jeden sezon. Sezon rozpoczyna wydarzenie otwierające cykl turniejów offline.

2.6.2. Sezon HIRO Quersus Pucharu Polski w E-sporcie wygrywa drużyna, która zdobyła najwięcej punktów w klasyfikacji generalnej w trakcie trwania jednego sezonu.

2.6.3. Punktacja podczas HIRO Quersus Pucharu Polski w E-sporcie:

I miejsce – 100 punktów
II miejsce – 80 punktów
III miejsce – 60 punktów
IV miejsce – 50 punktów
V miejsce – 45 punktów
VI miejsce – 40 punktów
VII miejsce – 35 punktów
VII miejsce – 30 punktów
IX-XVI miejsce – 20 punktów

Udział w każdym turnieju offline bierze 16 drużyn.

2.6.4. Udział w turnieju mogą brać wyłącznie drużyny, które spełniają kryteria narzucone przez regulamin ligi oraz organizatora.

2.6.5. Drużyna przez cały sezon można zmienić maksymalnie dwóch zawodnika, w przeciwnym wypadku punkty będą naliczane od nowa
a) Jeden zawodnik na rok czyli do 2018 max 1 zawodni

2.6.6. Każda drużyna musi posiadać w składzie osobę pełnoletnią.

2.6.7. Drużyna składa się z pięciu zawodników oraz z jednego rezerwowego, który nie jest wymagany do uczestnictwa w turnieju.

2.6.8. Każdy zawodnik może należeć tylko do jednej drużyny podczas zawodów.

2.6.9. Każdy gracz posiada swój sprzętu podczas trwania turnieju tj. myszkę, klawiaturę oraz słuchawki. Organizator nie ma obowiązku zapewniania sprzętu peryferii dla graczy,

2.6.10. Udział w imprezie należy potwierdzić do jednego tygodnia przed datą jej rozpoczęcia.

2.6.11. Zawodnicy niepełnoletni muszą dostarczyć pisemne zgody od rodziców na udział w zawodach.


§3.1 Regulamin FIFA 18


3.1.1. Organizatorem turnieju jest Super Game E-Sport.

3.1.2. Liczba miejsc w turnieju jest ograniczona do 128 uczestników.

3.1.3. Udział w turnieju jest darmowy.

3.1.4. Turniej jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem (dalej „Regulamin”) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

3.1.5. Turniej nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 201 poz. 1540).

3.1.6. Organizator zastrzega sobie prawo do zdyskwalifikowania poszczególnych osób w przypadku naruszenia regulaminu turnieju.

3.1.7. Organizator zastrzega sobie prawo odmówienia udziału w turnieju poszczególnym osobom bez podania przyczyny.

3.1.8. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie turnieju.

3.1.9. Regulamin może być zmieniany i modyfikowany przez Organizatora w dowolnym czasie. W przypadku wprowadzenia zmian i modyfikacji, Organizator jest zobowiązany poinformować o tym uczestników, których zgłoszenie zostało już przyjęte, najpóźniej przed rozpoczęciem turnieju.

3.1.10. Dane udostępnione Organizatorowi przez uczestników będą wykorzystywane wyłącznie w celu należytego wywiązania się z obowiązków przez Organizatora.

3.1.11. Zapisanie do turnieju jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu przez każdego członka drużyny.

3.1.12. Uczestnicy będą informowani o dalszym postępowaniu droga mailową lub telefonicznie.

3.1.13. Każdy gracz może się spóźnić do 10 minut od ustalonej godziny meczu. Dłuższe spóźnienie jest równoznaczne z dyskwalifikacją z turnieju.

3.1.14. Rozgrywki odbędą się na komputerach stacjonarnych przygotowanych przez HIRO, oraz grze FIFA 18 dostarczonych przez Organizatora.

3.1.15. Turniej jest promocją gry FIFA 18.

3.1.16. Uczestnik Turnieju ponosi pełną odpowiedzialność za treść i prawidłowość podanych danych osobowych.

3.1.17. Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga Organizator i jego decyzja jest wiążąca.

3.1.18. Rozgrywki będą odbywały się systemem turniejowym (challonge.com)

3.1.19. Każdy mecz rozpoczyna się na sygnał wskazany przez Organizatora Turnieju.

3.1.20. Mecz, który zostanie przerwany z przyczyn leżących po stronie Organizatora będzie bezzwłocznie powtórzony od stanu 0:0 z pełnym limitem czasu przewidzianym dla danej tury.

3.1.21. W jakichkolwiek sytuacjach spornych dotyczących pojedynku decydujące słowo posiada Organizator.

3.1.22. W przypadku wystąpienia problemów technicznych/niesportowego zachowania należy zgłaszać się do Organizatora.

3.1.23. Uczestnik ma prawo zrezygnować z Turnieju w trakcie jego trwania. Rezygnacja – jest równoznaczna z walkowerem (wynik 3:0) oraz zakończeniem
uczestnictwa w dalszych rozgrywkach.

3.1.24. W przypadku niestosowania się do zasad określonych w regulaminie następuje dyskwalifikacja uczestnika.

3.1.25. Ustawienia gry będą takie same na każdym stanowisku.

3.1.26. Każdy z członków Super Game E-Sport (Wolontariuszy/IT Support) może w imieniu Organizatora odmówić wstępu na finały turnieju i przebywania na nim osobom jak i w przypadku wykrycia naruszenia jednego z punktów uznawanego za niesportową grę przez jakiegokolwiek gracza, oskarżony gracz według uznania Organizatora może otrzymać ostrzeżenie, przegrać przez walkower lub w skrajnych przypadkach zostać zdyskwalifikowany z turnieju. Podczas rozgrywek offline turnieju FIFA 18 Organizator może określić inne działania urzeczywistniające niesportową grę.

3.1.27. Rzeczy zniszczone lub uszkodzone przez uczestnika turnieju pokrywa uczestnik, który zawinił.

3.1.28. Udział w turnieju oznacza zgodę uczestnika na bezpłatne wykorzystanie jego wizerunku
przez Organizatora w celach dokumentacyjnych, reklamowych oraz promocyjnych.

3.1.29. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne kradzieże dokonane podczas wydarzenia.

3.1.30. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne urazy powstałe podczas wydarzenia.


§3.2 Zasady Rozgrywek FIFA 18


3.2.1. Ustawienia Gry wspomniane w Regulaminie FIFA 18 tj. “Zasady Ogólne” punkt 26.
• Długość połowy: zależna od fazy rozgrywek (finał i mecz o 3 miejsce – 6 minut, pozostałe mecze 4 minuty / w przypadku mniejszej ilości graczy organizator przed rozpoczęciem turnieju może zadecydować o zmianie długości połowy.)
• Poziom trudności: Legendarny
• Szybkość gry: Normalna
• Kontuzje: Wył.
• Spalone: Wł.
• W przypadku remisu następują rzuty karne
(wyjątek: mecz pół finałowy i finałowy – dogrywka i ewentualnie rzuty karne w przypadku remisu).
• Kartki: Wł.
• Zagrania ręką: Wył
• Liczba zmian: 3
• Sterowanie: Dowolne
• Stadion: Dowolny
• Pogoda: Bezchmurne niebo
• Pora dnia: Dzień
• Piłka: domyślna
• Kamera: Telewizyjna
• Rozgrywki rozgrywamy poprzez mecz towarzyski.
Drużynami klubowymi i narodowymi.

3.2.2. Niesportowe zachowanie wspomniane w Regulaminie FIFA 18 tj. “Zasady Ogólne” punkt 27.
• Celowe wyłączenie platformy na której rozgrywany jest turniej lub telewizora/monitora.
• Gra na czas poprzez zbyt długie podawanie na własnej połowie w celu utrzymania korzystnego wyniku.
• Sprzedawanie meczów.
• Jeśli Organizator uzna, że warunki zewnętrzne dają lub mogą dać niesportową przewagę graczowi.
• Niesportowe zachowanie lub ogólnie kłopotliwe (np. krzyk, wyzwiska), niewłaściwe i nieprofesjonalne działania skierowane przeciwko innemu graczowi (nawet w grze).
• znajdujących się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających itp.;
• zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa Gości i/lub uczestników turnieju;
• posiadającym broń lub ostre narzędzia.

3.2.3. Rozgrywka wspomniana w Regulaminie FIFA 18 tj. “Zasady Ogólne” punkt 19.
• Odbywa się systemem http://www.challonge.com/ wcześniej przygotowaną drabinką/grupami przez Organizatora.
• Losowanie par odbywa się przed rozpoczęciem turnieju.
• Osoby biorące udział mają stawić się minimum 15 minut przed rozpoczęciem pierwszych rozgrywek w celu weryfikacji i rozlosowania par.
• Każdy biorący udział uczestnik w Turnieju FIFA 18, może zabrać ze sobą swojego Pada jak i odpowiednie sterowniki od producenta, w przypadku braku pada rozgrywa on mecze na padzie dostarczonym od Organizatora przestrzegając Regulaminu, w przypadku zniszczenia zobowiązuje się zwrócić wartość pada Pieniężnie bądź odkupując i dostarczając pada do Organizatora.


§3.2 Regulamin Counter Strike Global Offensive DM Strefa FREE2PLAY 


3.2.1. Uczestnicy rywalizują na sprzęcie zapewnionym przez organizatora.

3.2.2. Jakiekolwiek próby podpięcia swojego sprzętu równoznaczne jest z dyskwalifikacją.

3.2.3. Zakaz podłączania do PC jakikolwiek nośników pamięci.

3.2.4. Uczestnicy aby rywalizować w turnieju DM CS:GO muszą posiadać swoje konto STEAM z grą Counter Strike Global Offensive


§3.3 Regulamin Quake Champions DM Strefa FREE2PLAY 


3.3.1. Uczestnicy rywalizują na sprzęcie zapewnionym przez organizatora.

3.3.2. Jakiekolwiek próby podpięcia swojego sprzętu równoznaczne jest z dyskwalifikacją.

3.3.3. Zakaz podłączania do PC jakikolwiek nośników pamięci.

3.3.4. Uczestnicy rywalizują na kontach zapewnionych przez Organizatora


§4. Dostosowywanie regulaminu.


4.1 Regulamin w całości został napisany przez osoby odpowiedzialne za organizację Super Game E-Sport. Wszystkie niejasności proszę zgłaszać poprzez kontakt do któregokolwiek z organizatorów. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu, bez uprzedniego poinformowania użytkowników bądź dostosowania go do potrzeb i nieścisłości, które mogą wystąpić.


www.sgesport.com